بازی فکری وینارش مدل قطارآباد جزیره قطارها
بازی فکری وینارش طرح قطارآباد جزیره قطارها25087 قیمت اصلی تومان 236,000 بود.قیمت فعلی تومان 206,000 است.
بازگشت به محصولات

بازی فکری مانترا طرح دخمه مردگان ADVENTURE GAMES25096

دسته:

در سیاهچالی تاریک و نمناک، به هوش می‌آیید… پیدا کردن راه خروج، غیرممکن به نظر می‌رسد، به‌خصوص که هیچ یک به یاد نمی‌آورید که چگونه به این‌جا آورده شده‌اید . درست مثل یک بازی ویدیویی، بازیکنان باید فضاها را جست‌وجو و آیتم‌ها را با هم ترکیب کنند، سرنخ‌ها را بیابند و با افراد سخن بگویند. گام به گام، پیرنگ داستان را دریافته و نقشه‌ای هوشمندانه برای فرار، طرح خواهید کرد. هیچ سنگی را نچرخانده رها نکنید.
هیجان را تا آخرین لحظه احساس کنید. یک بازی معمایی و ماجراجویی با قوانین ساده، در طی سه فصل 90 دقیقه ای ، مناسب برای بازیکنان 12 سال به بالا میباشد .
نکته مهم : پیش از شروع بازی، به هیچ یک از اجزاء بازی نگاه نکنید و کارت‌های ماجرا را نگاه نکنید .صبر کنید تا خود بازی به شما بگوید که چه زمانی چه کاری باید انجام بدهید.

0 مردم در حال مشاهده این محصول در حال حاضر!
  • جنس مهره‌ها : چوب
  • تعداد مهره‌ها : 4
  • سبک بازی : بازی معمایی,خانوادگی,معمایی,
  • مناسب رده سنی : بزرگسال,نوجوان,
  • مخاطرات : خطر بلعیدن
  • تعداد بازیکن : یک تا چهار نفر
  • درجه سختی : آسان
  • مدت زمان بازی : بیش از یک ساعت
  • تولید شده در : داخل کشور

قیمت محصول:​

تومان 335,000

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

معرفی

در سیاهچالی تاریک و نمناک، به هوش می‌آیید… پیدا کردن راه خروج، غیرممکن به نظر می‌رسد، به‌خصوص که هیچ یک به یاد نمی‌آورید که چگونه به این‌جا آورده شده‌اید . درست مثل یک بازی ویدیویی، بازیکنان باید فضاها را جست‌وجو و آیتم‌ها را با هم ترکیب کنند، سرنخ‌ها را بیابند و با افراد سخن بگویند. گام به گام، پیرنگ داستان را دریافته و نقشه‌ای هوشمندانه برای فرار، طرح خواهید کرد. هیچ سنگی را نچرخانده رها نکنید.
هیجان را تا آخرین لحظه احساس کنید. یک بازی معمایی و ماجراجویی با قوانین ساده، در طی سه فصل 90 دقیقه ای ، مناسب برای بازیکنان 12 سال به بالا میباشد .
نکته مهم : پیش از شروع بازی، به هیچ یک از اجزاء بازی نگاه نکنید و کارت‌های ماجرا را نگاه نکنید .صبر کنید تا خود بازی به شما بگوید که چه زمانی چه کاری باید انجام بدهید.

مشخصات

  • ابعاد کالا
    220x160x50 میلی‌متر
  • وزن
    500 گرم
  • جنس مهره‌ها
    چوب
  • تعداد مهره‌ها
    4
  • سبک بازی
    بازی معمایی
  • خانوادگی
  • معمایی
  • مناسب رده سنی
    بزرگسال
  • نوجوان
  • مخاطرات
    خطر بلعیدن
  • تعداد بازیکن
    یک تا چهار نفر
  • درجه سختی
    آسان
  • مدت زمان بازی
    بیش از یک ساعت
  • تولید شده در
    داخل کشور
  • خلاصه روش بازی
    آماده‌سازی (((کماکان به هیچ وجه، به "رو"ی کارت‌ها نگاه نکنید!))) کارت‌های اتاق، کارت‌های ماجرا، کارت‌های مأموریت و کارت‌های پایان‌بندی را به شکل 4 "دک" جداگانه -به‌پشت- روی میز بازی بگذارید. کارت‌های اتاق و کارت‌های ماجرا را حتما بر اساس حروف الفبا و اعداد پشت‌شان مرتب کنید! کارت اتاق A را -به‌رو- در وسط میز بازی بگذارید؛ در اطراف کارت A، برای اتاق‌های دیگر نیز جا در نظر بگیرید! "دک اتاق" را -به‌پشت- در کنار کارت اتاق A بگذارید. "دک 83 کارتی ماجرا" را -به‌پشت- در کنار "دک اتاق" بگذارید. از آن‌جا که کارت‌ها، با اعداد یا حروف الفبا نشان‌گذاری شده‌اند، می‌توانید به راحتی و بدون این که مجبور باشید به روی کارت‌ها نگاه کنید و داستان برای‌تان "لو" برود، کارت مورد نظرتان را پیدا کنید! آماده‌سازی برای 2 تا 4 بازیکن هر یک از بازیکنان باید یکی از شخصیت‌ها را انتخاب کرده و کارت شخصیت و آدمک متناسب -و هم‌رنگ- با شخصیت انتخابی‌اش را برای خود بردارد. هر بازیکن، تعدادی "کارت سلامت (زندگی)" دریافت کرده و به شکلی که طرف رنگی‌شان "رو" باشد، پیش روی خودش می‌گذارد: در بازی 4 نفره، هر بازیکن 3 کارت سلامت دریافت می‌کند. در بازی 3 نفره، هر بازیکن 4 کارت سلامت دریافت می‌کند. در بازی 2 نفره، هر بازیکن 6 کارت سلامت دریافت می‌کند. "کارت‌ راهنما" را در وسط میز بازی و در دیدرس همه‌ی بازیکنان بگذارید. کارت‌های شخصیت و آدمک‌های بلا استفاده را به جعبه‌ی بازی برگردانید! آماده‌سازی بازی تک‌نفره "دخمه مردگان" را به تنهایی هم می‌شود بازی کرد! در این حالت، شما باید هم‌زمان، با (به‌جای) دو (یا چند) شخصیت -آزادانه، به انتخاب خودتان- بازی کنید. اطلاعات کلی - این بازی، یک بازی مشارکتی (Co-Op) است؛ با هم‌گروهی‌های‌تان درباره‌ی کارهایی که می‌خواهید انجام دهید، مواردی که می‌خواهید با هم ترکیب کنید و مکان‌هایی که می‌خواهید جست‌وجو کنید، مشورت و گفت‌وگو کنید. - در پایان هر فصل و در پایان بازی، امتیازشماری انجام می‌شود. البته امتیازاتی که شما کسب می‌کنید، تأثیری بر روی داستان ندارد. - مهم! قلم و کاغذ دم دست‌تان داشته باشید؛ برای یادداشت کردن، به کارتان می‌آید! مثلا: کدام مکان‌ها را هنوز بازدید نکرده‌اید؟ چه جاهایی را می‌خواهید اصلاح کنید؟ کجاها می‌خواهید بروید؟ و چه مواردی را می‌خواهید امتحان کنید؟ مخصوصا اگر می‌خواهید بازی را متوقف (Save) کرده و بعدا، در زمان و مکانی دیگر، ادامه بدهید! - اگر گیر افتادید، سرنخ‌های داخل دفترچه راهنما به شما کمک کنند! به دنبال شماره‌ی کارت ماجرا یا مکان بگردید؛ پاسخی خواهید گرفت درباره‌ی آن‌چه که می‌توانید انجام دهید یا آن‌چه که برای پیش‌برد داستان‌تان لازم دارید. هیچ جریمه‌ای هم برای استفاده از سرنخ‌ها وجود ندارد! - می‌توانید خودتان، داستان را با صدای بلند، برای خودتان -و یاران‌تان- بخوانید؛ - هر جا که متن نوشته‌شده روی یک کارت یا داخل کتابچه‌ی ماجرا، با قوانین این کتابچه مغایرت داشته باشد، متن نوشته‌شده روی کارت یا داخل سایت، در اولویت خواهد بود و ارجحیت خواهد داشت! نگاهی به بازی بازیکنی که به تازگی یک فیلم فانتزی دیده یا یک کتاب فانتزی خوانده، بازی را شروع می‌کند. هر کدام از اعضای گروه، در نوبت‌اش، این مراحل ماجراجویی را طی می‌کند: 1) جابه‌جا کردن آدمک (آدمک شخصیت) 2) انجام یک عملیات در هر لحظه از بازی: مبادله‌ی کارت‌های ماجرا سپس نوبت به نفر بعدی -در جهت ساعت‌گرد- می‌رسد. 1) جابه‌جا کردن آدمک شما می‌توانید آدمک خود را به هر کدام از مکان‌های موجود در هر کدام از اتاق‌های "باز-شده" ببرید. هیچ محدودیتی برای حرکت آدمک وجود ندارد؛ تنها نکته‌ی ضروری این است که اتاق قبلا باز شده و کارت اتاق "رو" شده باشد. اتاق‌های جدید می‌توانند از طریق دستورات کتابچه‌ی ماجرا باز شوند. آدمک‌ها را روی شماره‌های مکان‌ها نگذارید؛ در کنار شماره‌ها بگذارید. 2) انجام یک عملیات در طول نوبت‌تان، یکی از این سه عملیات را انجام دهید: الف) یک مکان را جست‌وجو کنید... یا ب) دو کارت ماجرا را با هم ترکیب کنید... یا ج) یک کارت ماجرا را با یک مکان ترکیب کنید. الف) جست‌وجوی یک مکان هر اتاق، چند مکان دارد که می‌توان در آن‌ها جست‌وجو کرد؛ هر مکان با یک عدد 3 رقمی -با عنوان شماره‌ی مکان- مشخص شده‌است. اگر می‌خواهید مکان کنار آدمک خود را جست‌وجو کنید، متن نوشته‌شده در کنار شماره‌ی آن مکان -در سایت وارد کرده- و متن نمایش داده شده را با صدای بلند بخوانید. به این ترتیب، اطلاعات بیشتری درباره‌ی روند داستان دریافت خواهید کرد یا کارت‌های ماجرای بیشتری به دست خواهید آورد. نکته: بر مبنای اطلاعات و کارت‌های ماجرای تازه‌ای که دریافت خواهید کرد، مجبور خواهید شد که مکان‌ها را دوباره جست‌وجو کنید! قوانین کارت‌ها برخی شماره‌ها، شما را وادار خواهند که کارت ماجرا بکشید یا کارت ماجرا بسوزانید. اگر از شما خواسته شد که... - یک یا چند کارت از دک ماجرا بکشید، آن‌ها را بردارید و -به‌رو- پیش روی خودتان بگذارید، مگر آن که خود کارت‌ها چیز دیگری به شما بگویند! این کارت‌ها اکنون بخشی از دارایی شما هستند. - یک کارت ماجرا را به دک ماجرا برگردانید، آن را -به‌پشت- به جای اصلی‌اش در دک برگردانید! - یک یا چند کارت ماجرا را به جعبه‌ی بازی برگردانید، آن‌ها را به جعبه‌ی بازی برگردانید و با آن‌ها خداحافظی کنید! مهم نیست که کارت مربوطه در اختیار کدام بازیکن است یا در کدام مکان قرار دارد! نکته: در طول بازی، ممکن است از شما خواسته شود کارت ماجرایی را بردارید که -از قبل- در مالکیت‌تان هست! مشخصا این دستور قابل اجرا نیست! ممکن است از شما خواسته شود کارت ماجرایی را به دک برگردانید که -قبلا- از بازی خارج شده‌است! این دستور هم مشخصا قابل اجرا نیست! کارت‌هایی که از بازی خارج می‌شوند، دیگر هرگز به بازی برنمی‌گردند! از سایر دستورات باید تا جایی که ممکن است، پیروی کنید! ب) ترکیب دو کارت ماجرا با هم در برخی مکان‌ها، شما کارت‌های ماجرا به دست می‌آورید. شما می‌توانید (و باید) این کارت‌ها را در طول بازی، با کارت‌های ماجرا یا مکان‌های خاصی ترکیب کنید. گاهی مشخص است که ترکیب مورد نظر به چه نتیجه‌ای ختم خواهد شد -و گاهی نه! اگر می‌خواهید دو کارت ماجرا را با یکدیگر ترکیب کنید، مهم نیست که در کدام مکان ایستاده‌اید! ج) ترکیب یک کارت ماجرا و یک مکان با هم اگر می‌خواهید یک کارت ماجرا را با یک کارت مکان ترکیب کنید، باید در همان مکان حضور داشته باشید! درباره‌ی ترکیب کردن برای ترکیب کردن یک کارت ماجرا با یک کارت ماجرای دیگر یا یک مکان، باید شماره‌های آن‌ها را با هم ترکیب کنید. نگاهی به شماره‌ها بیندازید: شماره‌های دو رقمی کارت‌های ماجرا، در گوشه‌ی بالا - سمت چپ‌شان دیده می‌شود. مکان‌ها با شماره‌های سه رقمی مشخص شده‌اند. شماره‌ی کوچک‌تر، اول می‌آید و شماره‌ی بزرگ‌تر، بعد از آن. از ترکیب شماره‌ها، یک عدد 4 یا 5 رقمی حاصل می‌شود (در ادامه، مثال را ببینید)؛ شماره‌ی تازه به دست آمده را در سایت وارد کرده و نوشته‌ها را با صدای بلند بخوانید. متوقف و Save کردن بازی برای Save کردن بازی، با گوشی خود، عکسی از وضعیت اتاقی که در آن هستید و کارت‌های ماجرایی که در اختیار دارید، بگیرید. البته که می‌توانید از قلم و کاغذ هم برای ثبت وضعیت خود استفاده کنید. حتما وضعیت سلامت همه‌ی بازیکنان و محل قرارگیری آدمک‌ها را هم ثبت کنید. همچنین همه‌ی کارهای نیمه‌تمام‌تان را نیز ثبت کنید؛ مثل کارت‌هایی که می‌خواهید ترکیب کنید یا مکان‌هایی که می‌خواهید جستجو کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا داستان را درست از همان‌جا که قطع کرده‌اید، ادامه دهید. سپس همه‌ی اتاق‌های باز-شده، کارت‌های ماجرای به دست آمده‌تان و کارت‌های شخصیت را در یک بگ (کیسه‌ی) پلاستیکی بگذارید. کارت‌های اتاق و کارت‌های ماجرای "رو-نشده" را در کیسه‌ای دیگر بگذارید! همه‌ی کارت‌های اتاق و کارت‌های ماجرایی که از بازی خارج شده‌اند، در جعبه باقی می‌مانند. وقتی که خواستید بازی را ادامه دهید، کارت‌های اتاق و کارت‌های ماجرا را بر اساس عکس یا یادداشت‌تان چیدمان کنید و آدمک‌ها را در مکان‌های درست قرار بدهید. پایان بازی بازی در سه فصل انجام می‌شود. در پایان فصل سوم، کشف خواهید کرد که داستان چگونه به پایان می‌رسد. سپس امتیازات خود را محاسبه کنید. جدول درون دفترچه به شما خواهد گفت که کارتان را چقدر خوب انجام داده‌اید! بهتر است قبل از آن که بازی را انجام دهید، جدول را نگاه نکنید! در این بازی، امتیاز جمع کردن، به اندازه‌ی تجربه‌ی جستجوگری و تأثیرگذاری بر روند داستان، اهمیت ندارد!
  • اقلام همراه
    108عدد کارت /18عدد کارت اتاق /4 عدد آدمک /1 کتابچه‌ی قوانین (راهنما)
  • سایر توضیحات
    یک بازی با قوانین ساده، در سه فصل 90 دقیقه ای /تعداد نفرات: 1 تا 4 نفر /زمان بازی: هر فصل حدود 90 دقیقه /مناسب برای بازیکنان بالای 12 سال
برند

مانترا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بازی فکری مانترا طرح دخمه مردگان ADVENTURE GAMES25096”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *